První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
1) servis ve vlacích osobní přepravy
- doprovod vlaků osobní přepravy
- příprava nápojů během cesty
- zabezpečení servisu v průběhu cesty (roznášení novin, časopisů, nápojů, občerstvení, manipulace s AV systémy)
- podávání informací (vícejazyčných), podávání informací o spojích, nabídkách a produktech skupiny Student Agency
- informování nadřízených o všech problematických skutečnostech během cesty, řešení problémů během cesty
- úzká spolupráce s rezervačním systémem
- poskytování laické první pomoci
2) jízdné a svěřené hodnoty
- kontrola jízdních dokladů "ticketing", vystavování jízdních dokladů, doplatků
- hmotná zodpovědnost za svěřené tiskopisy, pomůcky a tržby
3)Jiné
- proaktivní přístup k řešení problémů
Dodržování pracovního řádu společnosti a pokynů nadřízeného.
Zaměstnanecké výhody:
sleva na firemní výrobky
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.