První kontakt e-mailem.
Náplň práce:
Podpora aktivit souvisejících s eKatalogem a podpora uživatelů ve fázi objednávání, komunikace s klienty, evidence zpětné vazby a specifikace produktu/služby, kontrola dostupnosti vhodného dodavatele. Podpora ve vyjednávání, aktivní spolupráce se zadavatelem a Category Managerem, komunikace s prodejcem, archivace podepsaného kontraktu. Zpracování objednávky, kompletace všech informací, uvolnění PO, odeslání PO dodavateli, archivace PO. Podpora TL při zavádení nových mechanismů, projektů a harmonizace postupů.
13. plat, cafeteria, závodní stravování, příspěvky na sport/kulturu/volno-časové aktivity, firemní akce, sleva na firemní produkty, flexibilní pracovní doba, stravenky/příspěvek na stravování, notebook, příležitostná možnost práce z domu, přesčasy, občerstvení na pracovišti.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.