První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 16:30 hodin.
Náplň práce: Koordinace, podpora a rozvoj finančního týmu, dohlížení a kontrola finančního týmu v jejich každodenních rolích, plnění svých vlastních specifických úkolů, vedení pravidel.schůzek, vedení a motivace jednotl.členů týmu. Požadované dovednosti: AJ-úroveň min. B2, výborné organizační a komunikační schopnosti, orientace na detail, pokročilá znalost MS Office, analytické schopnosti, umění řešit problémy, zkušenosti s vedením týmu (1rok), delegováním úkolů a koučováním, vysoká zodpovědnost. Zkušenost v oblasti Stakeholders (0,5roku).
Benefity: stravenky v hodnotě 110Kč, Jazykové a vzdělávací kurzy, přísp.na Život.a Penzijní pojištění, mimořádné bonusy dle výkonu.
Dovolená: 5 týdnů/rok
Nástup možný ihned.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.