První kontakt e-mailem.
Náplň práce: zpracování reportingu měsíčních ekonomickcýh výsledků hospodaření, tvorba vyhodnocování ročních a střednědobých finańčních plánů, vyhodnování ziskovosti zakázek,zákazníků a produktů, tvorba kalkulačních schémat produktů, manažerské účetnictví, sledování a vyhodnocování vývoje nákladových oblastí společnosti, sledování a vyhodnocování cash-flow společnosti, správa a řízení pohledávek, tvorba reportů analýz pro potřeby vedení společnosti a skupinu, řízení dotačních projektů společnosti, spolupráce s účetním oddělením společnosti. Požadujeme dobrou znalost podvojného účetnioství, manažerského účetnictví a controllingu - min. 3 roky, znalost AJ (slovem i písmem), výrobrná znalost práce na PC a s MS Office, ERP systém SAP výhodou, znalost manažerského informačního systému, analytické schopnosti, zájem o problematiku ekonomiky, financí a účetnictví.
Zaměstnanecké výhody: firemní fitness, 25 dní dovolené, příspěvek po roce na penzijní připojištění, firemní parkoviště, kafetérie