První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době 9:00 - 15:00 hodin.
Jste člověk, kterého baví dělat více věcí najednou a máte radost, že jsou vaše výsledky za vámi vidět?
Společnost JOYCE ČR, s.r.o. pomáhá lidem i firmám usnadnit práci díky námi navrhovaným řešením a výrobkům z oblasti komunikačních technologií pro rozlehlé areály, řešení telefonních ústředen, videokonferenční řešení atd. Druhý směr, kterému se firma věnuje, jsou fotovoltaické elektrárny pro koncové zákazníky i společnosti.
Co od Vás očekáváme:
oZkušenosti s psaním textům pro články do mailingů, inzercí, na soc. sítě, web
oVýhodou práce s Ecomailem, případně s jakýmkoliv mailingovým systémem
oZkušenosti s administrací webu
oOrientace v mktg. prostředí - trendy
oGrafické cítění - spolupráce na tvorbě s grafiky
oAngličtina na úrovni B2, slovem i písmem - komunikace s dodavateli
oOrganizační schopnosti, time management
oPříjemné vystupování
oUmět dodržovat termíny
oUmět komunikovat
oPlánovat a vyhodnotit svou vykonanou práci
oSŠ, VŠ vzdělání nejlépe marketingového zaměření s praxí min. 2 roky
oAktivního řidiče (průkaz sk. B)
Vaším úkolem bude pracovat s kolegy na zvýšení prodejů a viditelnosti značky JOYCE pomocí marketingových nástrojů.
Budete hledat vhodné příležitosti k propagaci, včetně zajištění a přípravy inzerce. Také budete tvořit mktg. materiály, pracovat na úpravách webu, připravovat grafické návrhy, články, videa, spravovat sociální sítě. Očekáváme schopnost prozkoumat konkurenční trh a vidět výhody pro naše řešení, které pak budete umět marketingově prodat.
Náš tým Vám bude stále silnou podporou, takže Vás v tom nenecháme. Výsledkem Vaší práce budou dobře zrealizovaná propagace pro úspěšný prodej a viditelnost značky.
Co Vám můžeme za Vaši dobrou práci nabídnout?
oPříjemné pracovní prostředí - kancelář, kterou budete sdílet s dalšími kolegy, se kterými je sranda, a dáte si ranní kafíčko nebo oběd
oKvalitní zaučení a stálou podporu týmu
oPostupné zvyšování kvalifikace a osobní i odborný růst
oDlouhodobé uplatnění ve stabilní společnosti na českém trhu
oBezproblémová komunikace s nadřízeným
oBenefity: pružná pracovní doba s povinnou dobou od 9:00 do 15:00 hod.,
po zapracování možnost home office, možnost domluvit se na dočasné nepřítomnosti s nadřízeným v případě nenadálých událostí, vzdělávací kurzy, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné ceny na produkty, 2x ročně teambuildingové aktivity, příspěvek po roce spolupráce, když budete potřebovat nové brýle nebo poslat děti na tábor nebo půjdete relaxovat na masáž